top of page

השפעת פטריות מרפא על מערכת הנשימה


"פשוט לקחת אויר..." לא תמיד כזה פשוט!

מערכת הנשימה פועלת לשמש אותנו לאורך כל חיינו. שמירה על ריאות חזקות ובריאות חשובה לכולנו בעיקר בעונת החורף כאשר מחלות ריאה, שיעול, קוצר נשימה וליחה הן חלק משגרת מחלות החורף. חיזוק הריאות ומערכת החיסון הכרחיים לאחר זיהומי ריאות, דלקת ריאות, ברונכיטיס ואסטמה.


קורדיספס CORDYCEPS

פטרית הקורדיספס הטיבטית משמשת מזה אלפי שנים לחיזוק הריאות והנשימה. הטיבטים החיים בגבהים גילו כי שימוש בפטריית הקורדיספס מסייעת להם לנשום טוב יותר ולתפקד בצורה אופטימלית בגבהים.

שימוש בקורדיספס מסייעת להקלה בתסמינים של אסטמה, קוצר נשימה וחיזוק הריאות לאחר מחלות הכוללות זיהומי ריאה. שילוב של פטריית קורדיספס עם משאפים, אינהלציות וטיפולים רפואיים מקל על תחושה של קוצר נשימה ושיעול.

קורדיספס חשובה לספורטאים ולעוסקים בפעילות גופנית, משפרת את רמות האנרגיה, הויטליות ומאפשרת חמצון יעיל יותר בריאות.


ריישי פלוס REISHI PLUS

פטריה בעלת שימוש נרחב ברפואות מסורתית של המזרח כגון: רפואה סינית, איורוודית (הודית), רפואה קוריאנית לחיזוק הגוף, הבריאות הכללית ולתמיכה במצבים של חולשה ותפקוד חלש של הריאות. פטריית הריישי מסייעת באיזון תגובות חיסוניות, הפחתת הפרשת היסטמין וצמצום היווצרות ליחה בריאות. כמו כן, ריישי מסייעת גם בקוצר נשימה במצבים של סטרס, לחץ וחרדות.


היריסיום HERICIUM

פטרית היריסיום הינה פטריית מאכל שמקורה ביפן. משמשת ברפואה היפנית המסורתית בעיקר לחיזוק מערכת העצבים ושיפור הריכוז והזיכרון. בנוסף, פטרית ההיריסיום מחזקת את ההגנה הטבעית של הריאות כנגד מזהמים חיידקיים, מפחיתה תגובות היסטמיניות בריאה ומסייעת לחיזוק ריריות הריאה.


פלאורוטוס PLEUROTUS

פטריית מאכל מוכרת מאזורים רבים בעולם. פטריית הפלאורוטוס מכילה פוליסכריד ייחודי בשם פלאורן הנמצא כמפחית זיהומים במערכת הנשימה. מחקר שהתפרסם בשנת 2013 ב- International Immunopharmacology בחן את השפעת פלאורן בילדים עם זיהומי ריאות חוזרים. במחקר השתתפו 175 ילדים בגילאי 2-6 שנים המאובחנים עם RRTIs (Recurrent Respiratory Tract Infections) זיהומים חוזרים ונשנים בדרכי נשימה אשר מחלישים את הריאות ומעלים משמעותית את התחלואה בקרב ילדים בכלל ובילדים עם אסטמה, ריאות חלשות או מע' חיסון חלשה. במחקר השתתפו ילדים שסבלו חמישה זיהומים בדרכי הנשימה שהתרחשו במהלך 12 החודשים שקדמו לתחילת המחקר. קבוצת המחקר נטלה ויטמין C המכיל פלואן וקבוצת הביקורת נטלה סירופ שהכיל ויטמין C בלבד. משך המחקר ערך כ-12 חודשים, הילדים נבדקו במשך 3 פעמים בפרק זמן זה, ובכל ביקור מולאו שאלונים ונלקחו דגימות דם לבדיקת פרמטרים חיסוניים.

תוצאות המחקר הראו כי 36% מהילדים בקבוצה הפטריה לא סבלו כלל מזיהומים בדרכי הנשימה לאורך כל הטיפול, זאת בהשוואה ל-21% בלבד בקבוצת הפלסבו. בקבוצת המחקר נצפתה ירידה של 66% בתחלואה כללית לעומת 36% בקבוצת הביקורת.

מסקנות שעולות מתוצאות מחקר זה מראות שהטיפול בתמצית הפלאורן גם הפחית באופן משמעותי את התדירות של שפעת, התקררות ומחלות חורף ובנוסף עולה שתמצית הפלאורן יעילה במניעת זיהומים חוזרים בדרכי הנשימה ( RRTIs) בילדים.


מיקו מיינד MYCO MIND

פורמולה ייחודית המשלבת קורדיספס, ריישי והיריסיום. חיזוק ותמיכה בתפקוד הריאות, מסייעת במחלות כמו: אסטמה, ברונכיטיס ומחלות ריאה כרוניות.


מיקו דיפנס MYCO DEFENCE

פורמולה ייחודית ועוצמתית המשלבת 7 פטריות לחיזוק מערכת החיסון, מניעה תמיכה במחלות חורף, התקררויות, חולשה חיסונית, שפעות, דלקת ריאות. 2-3 כמוסות ליום עם ארוחה.


מאת: חברת דרורת בע"מ


bottom of page