top of page

השפעת פטריות מרפא על נפש האדם

פטריות מרפא מאזנות ומסייעות למגוון של תסמינים הקשורים לתפקוד מערכת העצבים.

עייפות ותשישות

תחושה של עייפות נפשית שכיחה מאוד בעידן המודרני עקב עומסי עבודה, מטלות רבות, אורח חיים אינטנסיבי וכתוצאה ממצבים רפואיים שונים ונטילת תרופות.


קורדיספס CORDYCEPS

הטיבטית משמשת מזה שנים רבות להגברת האנרגיה, הויטליות ושמחת חיים. שימוש בקורדיספס משפרת את רמת האנרגיה הכללית ואת המיקוד והצלילות המחשבתית ואינה משפיעה או מעלה את לחץ הדם. קורדיספס אינה פועלת כמו קפאין או צמחי מרפא אחרים אלא מייעלת את יכולת התאים להפיק אנרגיה ומשפרת את סירקולציית הדם. קורדיספס יעילה בעייפות ומסייעת להתמודד עם התשישות היומית, מחזקת במצבי חולי, החלמה, חוסר בשעות שינה, עייפות כתוצאה מתת פעילות בלוטת התריס.


לחץ, מתח, חוסר שקט

סטרס תחושות לחץ ממושכות מעיקות על הגוף, משבשות ומעמיסות על מערכות הגוף השונות ומקושרות להופעה או החמרה של מחלות שונות כגון: סכרת, השמנה, חוסר איזון של בלוטת התריס, כאבי ראש, מגרנות, השמנה, יתר לחץ דם וכד'.


ריישי פלוס REISHI PLUS

היא פטרית הבחירה לשפר את יכולת הגוף להתמודד עם הסטרס ונזקיו. ריישי תורמת לתחושת רוגע ושקט נפשי, מסייעת להתמודד עם חרדות מצמצמת את התדירות ואת העוצמה ומשפרת את איכות השינה. כמו כן, היא מרגיעה ומאפשרת תפקוד ימי רגוע יותר. ריישי אינה מרדימה, אינה ממכרת וניתן לשלב אותה עם טיפול תרופתי למצבים של דיכאון, חרדות והרגעה. פטריית הריישי מאזנת במצבים של הפרעות קשב וריכוז המשלבות היפראקטיביות, חוסר שקט ונטייה להתנהגות לא שלווה.


דיכאון, דכדוך

הסיבות לתחושות דכדוך ודיכאון הן מגוונות, כאשר המשותף לכל הסיבות זהו חוסר איזון של הורמונים ומוליכים עצביים במערכת העצבים. פטריות שונות יכולות לסייע לתמיכה בתפקוד תקין של מערכת העצבים (כדאי לקרוא את המאמר על המוח ומערכת העצבים).

במצבים של חוסר איזון הורמונלי בנשים מומלץ לשלב פורמולת פטריות מיקו פאם לתמיכה ואיזון המערכת ההורמונאלית הנשית.

כתוצאה מלחץ ועומס ניתן לשלב את פטריית הריישי בעלת אפקט מרגיעה ומאזנת.

בתחושת דיכאון בגילאים מבוגרים ניתן שלב פורמולת פטריות בשם מיקו מיינד, התומכת בפעילות תקינה של מערכת העצבים, מסייעת בשיפור הריכוז, הזיכרון ובריאות המח.


bottom of page