top of page

השפעת פטריות מרפא על פריון ומיניות

במסורות קדומות ברחבי העולם נחשבות פטריות כמזון המחזק את הפריון, את הליבידו ואת התשוקה. הסגידה להן התבטאה בפסלים, ציורים, מקדשים וכד'.

השימוש המסורתי והמידע המחקרי מאפשרים שילוב של פטריות מרפא במצבים ותסמינים שונים הקשורים למערכת הפריון של הגבר ושל האישה.

קורדיספס CORDYCEPS

פטריה שמקורה בטיבט, נחשבת במזרח כאפרודיזיאקית (מעוררת מינית) ומחזקת את האון הגברי.

מחקרים סיניים מצאו כי נטילה של קורדיספס במשך 40 יום סייעה בחיזוק האון הגברי ובמקרים של אין אונות. קורדיספס משפרת את רמת האנרגיה, הויטאליות ותומכת בביוץ ובייצור ותנועתיות של הזרעונים של הגבר.

בבי"ח הואה שאן, שנחאי, חוקרים בדקו את השפעת פטריית הקורדיספס על 286 גברים הסובלים מאין אונות. אחרי 40 יום שבהם נטלו 1 גרם קורדיספס ביום, 183 מהנבדקים דיווחו על שיפור בתפקוד מיני ובחיי המין.

במכון האנדוקרינולוגי בשנחאי נבדקו 50 גברים הסובלים מאין-אונות. הנבדקים קיבלו קורדיספס במשך 40 יום. 13 מהגברים דיווחו שחזרו לתפקוד מיני מלא ו- 12 גברים דיווחו שהם מרגישים עוררות מינית ומסוגלים להגיע לזיקפה מלאה.


מאיטקה MAITAKE פטרית מאכל המשמשת שנים רבות הן במזרח והן במערב לתמיכה במערכת הפריון הנשית.

מאיטקה תומכת במערכת הפריון הנשית ויכולה לסייע בהפרעות במחזור, גלי חום ומחזקת את הביוץ בנשים עם שחלות פוליציסטיות. תומכת במח העצם ומסייעת במקרים של אנמיה. מאיטקה מסייעת לגוף בהתמודדות עם זיהומים כרוניים של פטריית קנדידה אלביקנס באזור הנרתיק ובמעי.


ריישי פלוס REISHI PLUS פטרית הריישי בעלת פעילות מאזנת על מערכת העצבים, מרגיעה, מסייעת בהתמודדות עם לחץ, מתח, מצבי רוח, בעיות שינה ומגרנות. ריישי מסייעת בהתמודדות עם שינויים במצבי הרוח בתקופות של חוסר איזון הורמונאלי, תסמונת קדם ויסתית (PMS) ותופעות של גיל המעבר.

הודות לפעילות נוגדת חמצון רחבה ותמיכה בכבד, ריישי משפרת פעילות של הורמונים מיניים, מייעלת את חילוף החומרים של ההורמונים בכבד ומסייעת בפינוי של עודפי הורמונים מהגוף.


קוריולוס CORIOLUS

פטרית קוריולוס מעלה את רמת נוגדי החמצון בגוף, מסייעת להתמודד עם מצבים חימצוניים נרחבים המשפיעים על איברי הגוף ועל המערכת ההורמונאלית. מלבד זאת, קוריולוס משפרת את מראה העור ותורמת למראה חיוני, זוהר ובריא.

פטרית הקוריולוס תומכת בריריות הגוף, משפרת את תפקוד ובריאות מערכת העיכול, מקלה על צרבות ואי נוחות בקיבה, יובש ואי נוחות ואגינלית. כמו כן, פטרייה זו מסייעת גם בהתמודדות הגוף עם זיהומי פטריות מסוג קנדידה והתמודדות עם וירוס הפפילומה.


מיקו פאם MYCO FEM מיקו פאם הינה פרמולה ייחודית המשלבת את הפטריות מיטאקה, קורדיספס, ריישי וקוריולוס (טרמטס).

פורמולה ייעודית לתמיכה בבריאות האישה, איזון המערכת ההורמונאלית ושיפור מראה העור.

1 כמוסה 2-3 לפעמים ביום לפני ארוחה.

bottom of page