top of page

פטריות מרפא ואנרגיה

כולנו רוצים להרגיש ערניים, חדים, אנרגטיים ולתפקד במהלך היום ולישון טוב בלילה. תחושה של לאות מקשה על התפקוד היומיומי, מקשה בריכוז, ניהול הזמן, פוגעת במוטיבציה לעשות דברים ויכולה להחמיר מצבים של דיכאון ותחושות של חוסר ערך עצמי.

קורדיספס CORDYCEPS

הנמצאת בשימוש מסורתי מזה אלפי שנים ומסקרנת חוקרים מכל רחבי העולם, מסייעת רבות לחיזוק ושיפור רמות האנרגיה. פטריית הקורדיספס מסייעת לתאי הגוף ולמערכת העצבים לתפקד בצורה יעילה יותר. פטריית הקורדיספס מסייעת למיטוכונדריות הנמצאות בתאים להפיק יותר אנרגיה ובכך להעלות את רמת הוויטליות בגוף. חשוב לציין שמנגנוני הפעילות של הקורדיספס שונים מהאפקט המעורר של קפאין או צמחים מעוררים אחרים כגון: ג'ינסנג, מאקה, אשווגנדה וכדומה.

קורדיספס אינה מעלה את ערכי לחץ הדם ואינה משפיעה על איכות השינה. תחילת ההשפעה של קורדיספס היא תוך 3-5 ימים מתחילת הנטילה והשפעתה מורגשת במשך היום ולאחר הפסקת הנטילה.

פטריית הקורדיספס תומכת בשיפור רמות האנרגיה במצבים הבאים:


1. תת פעילות של בלוטת התריס – בלוטת התריס חיונית להפקת אנרגיה בתאי הגוף ולמגוון של תפקודים נוספים, תפקוד איטי של בלוטת התריס יוצר עייפות ולאות המשפיעות על הגוף ועל הנפש. נטילה של קורדיספס תומכת ביכולת הגוף לייצר יותר אנרגיה ומפחיתה תסמינים המקושרים לתת פעילות של בלוטת התריס.


2. עייפות כחלק ממחלה – מצבי חולי רבים, בעיקר מחלות כרוניות, נטילה של טיפול תרופתי, כימותרפיה, שימוש בתרופות למערכת העצבים יכולות להשרות עייפות, תחושה של חוסר ויטאליות, בין אם זה מתגובת הגוף לתרופה, תופעות לוואי שלה או מדרכי הגוף להתמודד עם התרופה. שילוב של פטריית הקורדיספס במצבים אלה מסייעת להגברת החיוניות, חיזוק התפקוד היומיומי; כמו כן, רבים מדווחים גם על שיפור בשמחת חיים ומוטיבציה. במצבי חולי שונים ומורכבים מומלץ להתייעץ עם רופא או המטפל לגבי.


3. ספורטאים – קורדיספס מהווה חלק משגרת התוספים אותם נוטלים ספורטאים מקצועיים והעוסקים בספורט ברמות שונות. נטילה של פטריית הקורדיספס משפרת את רמת האנרגיה, משפרת ביצועים, מסייעת לאימון אנרגטי וחיוני יותר, מקצרת את משך ההתאוששות לאחר מאמץ ובין אימונים, תומכת בפעילות מערכת הלב – ריאות. קורדיספס מותרת ומאושרת לשימוש ע"י גופים מקצועיים ואינה נמצאת ברשימת התוספים האסורים לספורטאים.


bottom of page